sábado, 6 de junio de 2015

Motxilla

Bon dia!
Dimecres passat em vaig adonar que la patufa no tenia motxila per anar d'excursió... i era dijous...
Quina mandra anar-la a comprar, veuriem 1000 dibuixos i 10 mides i cap em convenceria segur...
La faig jo..., MrdM tenia un tutorial..., mmmm, a veure si el trobo..., si? Si, és aquest!!! Doncs som-hi!!!
Tinc una resta de hule de fer un regalet que ja us ensenyarè quan hagi entregat..., si, amb això, així tambè és impermeable...! Guay!!!
Uix, i tambè tenia un tensor per reciclar..., no, ME..., no el trobo de cap manera.... aiiiii!!!
Cordó si que no en tinc... i cintes nomès tinc 1 metre de cada..., meeec!
Haurè de sortir a comprar igualment vaja... Aprofitarem que anem a veure els gegants al centre i ho agafo tot...
Ja està!!!
Patufa preparada per anar d'excursió!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Si em deixes un comentari, sabrè que has passat per aquí...! gràcies!

Your message will let me know you have been over here...! Thank you!